Βουλιάζει το λιανεμπόριο

Βουλιάζει το λιανεμπόριο

sales 600x400 1
70 / 100

Λιανεμπόριο: Πολλά είναι τα συμπεράσματα που μπορεί να βγάλει κανείς από την έρευνα για το εμπόριο στην Αθήνα. Διότι δεν είναι μόνο ότι 6 στις 10 επιχειρήσεις είδαν να καλυτερεύει ο τζίρος τους από πέρυσι ή ότι επίσης 6 στους 10 επαγγελματίες λένε ότι δεν έχουν φτάσει στα επίπεδα του 2019.

Είναι βασικά το γεγονός ότι σε μεγάλο βαθμό το λιανεμπόριο βασίζεται και στην καλή πορεία του τουρισμού, αλλά κι ότι οι φετινές εκπτώσεις δεν βοήθησαν ιδιαίτερα τους τζίρους, ίσως γιατί η ενεργειακή κρίση δεν αφήνει περιθώρια για πολλές αγορές.

Και είναι ότι τα τουριστικά μέρη (το κέντρο δηλαδή) και τα malls έχουν τη μερίδα του λέοντος των καταναλωτών ενώ τα συνοικιακά μαγαζιά φυτοζωούν.

Δείτε τα εξής στοιχεία για να καταλάβετε:

Στην ερώτηση πώς θα χαρακτήριζαν οι επιχειρηματίες τον τζίρο των φετινών εκπτώσεων, με βάση τον επιχειρηματικό προγραμματισμό των επιχειρήσεων, ο τζίρος των φετινών εκπτώσεων ήταν αναμενόμενος για το 34,3% των ερωτηθέντων, χειρότερος για το 49,4%, καλύτερος για το 14,4% ενώ δεν απάντησε στην ερώτηση ένα ποσοστό 1,9%.

Ελάχιστοι δηλαδή είδαν αύξηση του τζίρου τους μιας και οι περισσότεροι βλέπουν τους καταναλωτές να απέχουν από τις αγορές σε μια χρονική συγκυρία που όλοι φοβούνται τον δύσκολο χειμώνα που πλησιάζει.

Επίσης, στην ερώτηση, τι ποσοστό του τζίρου οφείλεται στον τουρισμό, το 63,5% των καταστημάτων δήλωσε ότι το 0 – 10% του τζίρου τους, οφείλεται στο τουρισμό, 15,8% των καταστημάτων, δήλωσε ότι το 11 – 25% του τζίρου τους οφείλεται στο τουρισμό, το 9,4% των καταστημάτων, δήλωσε ότι το 26 – 50% του τζίρου τους, οφείλεται στον ίδιο λόγο, το 4,3% των καταστημάτων δήλωσε ότι το 51 – 80% του τζίρου τους οφείλεται στο τουρισμό, το 3,6% των καταστημάτων, δήλωσε ότι το 81% και άνω του τζίρου τους, οφείλεται στο τουρισμό ενώ «Δεν ξέρω – Δεν απαντώ» απάντησε το 3,4% των καταστημάτων.

Οσα καταστήματα δηλαδή βασίζονται και στους τουρίστες, είναι σε προβεβλημένες περιοχές, βλέπουν άνοδο των τζίρων τους ενώ όσα στηρίζονται στην εγχώρια κατανάλωση δεν είναι τόσο ισχυροί.

Αναφορικά με τη σύγκριση των τζίρων:

· Η πλειοψηφία, 57,7% δήλωσε ότι το 2022 είχε καλύτερα αποτελέσματα σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2021, 1 στους 5 κατέγραψαν παρόμοιες πωλήσεις, ενώ ένα ικανό ποσοστό της τάξης του 21,6% δήλωσε χειρότερο τζίρο.

· Αντίθετα, η σύγκριση με τον τζίρο του 2019, δείχνει ότι η μεγαλύτερη πλειοψηφία 59,8% δηλώνει χειρότερο τζίρο, 1 στους 5 ίδιες πωλήσεις, και μόνο ένα ισχνό 14,2% κατόρθωσε να υπερβεί τις πωλήσεις του 2019 στη φετινή περίοδο.

 

ΠΗΓΗ

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: initial;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 650px;}#main-content .dfd-content-wrap {margin: 0px;} #main-content .dfd-content-wrap > article {padding: 0px;}@media only screen and (min-width: 1101px) {#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars {padding: 0 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child {border-top: 0px solid transparent; border-bottom: 0px solid transparent;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width #right-sidebar,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width #right-sidebar {padding-top: 0px;padding-bottom: 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel {margin-left: -0px;margin-right: -0px;}}#layout .dfd-content-wrap.layout-side-image,#layout > .row.full-width .dfd-content-wrap.layout-side-image {margin-left: 0;margin-right: 0;}