Το κόλπο με το κέρμα για οικονομία στη βενζίνη έως και 20%

Το κόλπο με το κέρμα για οικονομία στη βενζίνη έως και 20%

Fuel Tank
69 / 100

Με τις τιμές των καυσίμων να ανεβαίνουν διαρκώς, οι οδηγοί προσπαθούν να μειώσουν την κατανάλωση βενζίνης, εφαρμόζοντας πρακτικές οδήγησης και συντήρησης του αυτοκινήτου για βελτιστοποιημένες επιδόσεις.

Έχουμε ήδη μιλήσει για την κατάλληλη ταχύτητα στους αυτοκινητόδρομους, καθώς και για το κουμπί στον κλιματισμό του αυτοκινήτου που μπορούν να σας βοηθήσουν να εξοικονομήσετε καύσιμα, ωστόσο αυτή τη φορά ένα απλό κόλπο θα σας βοηθήσει να εξοικονομήσετε το 20% της βενζίνης σας με τη βοήθεια ενός… πεντάλεπτου.

Πώς θα κάνετε οικονομία στη βενζίνη με ένα κέρμα
Σύμφωνα με την «Daily Mirror», ένας μεγάλος παράγοντας που παίζει ρόλο τόσο στην κατανάλωση καυσίμου όσο και στην ασφάλειά σας στο δρόμο είναι η κατάσταση των ελαστικών του αυτοκινήτου σας.

Εάν τα λάστιχα βρίσκονται σε καλή κατάσταση, τότε αφενός παρατείνεται η ζωή τους, αφετέρου το όχημα θα απαιτεί λιγότερη βενζίνη καθώς θα συναντά λιγότερη αντίσταση και τριβή στο δρόμο. Παράλληλα, θα έχετε και καλύτερο έλεγχο του αυτοκινήτου.

Καθώς τα λάστιχα κάνουν αρκετή πίεση κάθε μήνα (έως και 2 PSI), οι ειδικοί συμφωνούν ότι πρέπει να ελέγχετε τακτικά την κατάστασή τους.

Όπως εξηγεί η «Express», ένας εύκολος τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να χρησιμοποιήσετε ένα κέρμα αξίας 20 πενών Βρετανίας, ή ένα κέρμα των πέντε λεπτών του ευρώ, καθώς έχει παρόμοιο πάχος.

Στη συνέχεια, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να τοποθετήσετε το κέρμα μέσα σε μία μεγάλη χάραξη (πέλμα) της ρόδας σας. Φροντίστε να κρατάτε προς το μέρος σας την πίσω πλευρά του νομίσματος (αυτή που ονομάζουμε «κορώνα»).

Κανονικά, το λάστιχο θα πρέπει να είναι αρκετά βαθύ για να κρύβει μόνο τα αστεράκια που περικυκλώνουν την επιφάνεια του νομίσματος.

Εάν το νόμισμα δεν βυθίζεται καθόλου μέσα στη χάραξη, αυτό σημαίνει ότι η πίεση των λάστιχών σας είναι χαμηλή και καλό θα ήταν να επισκεφθείτε άμεσα ένα βουλκανιζατέρ ή βενζινάδικο. Αντίστοιχα, εάν το νόμισμα βυθίζεται περισσότερο (π.χ: μέχρι τη μέση), τότε αυτό σημαίνει πως η πίεση στα λάστιχά σας είναι μάλλον υπερβολικά υψηλή και θα πρέπει πάλι να μιλήσετε με κάποιον ειδικό.

Ιδανικά, θα πρέπει να επαναλάβετε τη διαδικασία 3 φορές, σε 3 διαφορετικές χαράξεις του λάστιχου, ενώ καλό θα ήταν να κάνετε το πείραμα για πρώτη φορά μόλις έχετε τοποθετήσει καινούρια λάστιχα στο αυτοκίνητό σας, σημειώνοντας με έναν μαρκαδόρο το σημείο «βύθισης», έτσι ώστε στο μέλλον να μπορείτε να συγκρίνεται με βάση την ιδανική κατάσταση του δικού σας οχήματος.

ΠΗΓΗ

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: initial;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 650px;}#main-content .dfd-content-wrap {margin: 0px;} #main-content .dfd-content-wrap > article {padding: 0px;}@media only screen and (min-width: 1101px) {#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars {padding: 0 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child {border-top: 0px solid transparent; border-bottom: 0px solid transparent;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width #right-sidebar,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width #right-sidebar {padding-top: 0px;padding-bottom: 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel {margin-left: -0px;margin-right: -0px;}}#layout .dfd-content-wrap.layout-side-image,#layout > .row.full-width .dfd-content-wrap.layout-side-image {margin-left: 0;margin-right: 0;}