Διψούν για αίμα οι Servicers : Ζητούν από τους θεσμούς ξεπάγωμα πλειστηριασμών, ανομιμοποίητα αυθαίρετα και κατάργηση αποζημιώσεων εργαζομένων !!!
Παράταση του χρόνου για τη νομιμοποίηση των αυθαιρέτων ζήτησαν οι servicers, καθώς πολλά από τα ακίνητα που έχουν στα χαρτοφυλάκιά τους διατρέχουν το κίνδυνο να μην πουληθούν.
Στο στόχαστρο των αρπακτικών και τα εργασιακά δικαιώματα !!!
Κράτος εν κράτει οι αδίστακτοι servicers ζήτησαν από τους θεσμούς να υποχρεώσουν την κυβέρνηση, να μην καταβάλουν αποζημιώσεις στους εργαζομένους…Σε ακόμη μια ακόμη προκλητική ενέργεια προέβησαν οι εκπρόσωποι των εταιριών που διαχειρίζονται κόκκινα δάνεια (servicers) κατά τη συνάντηση που είχαν με τους θεσμούς, καθώς ζήτησαν να πιεστεί η κυβέρνηση για να αλλάξει η νομοθεσία που ψηφίστηκε στις αρχές του έτους και διασφαλίζει ότι οι εργαζόμενοι εταιριών που έχουν υπαχθεί σε καθεστώς ειδικής διαχείρισης λαμβάνουν τις αποζημιώσεις τους για καταγγελία σύμβασης εργασίας, τους οφειλόμενους μισθούς, τις αποζημιώσεις μη ληφθείσας αδείας και τα επιδόματα εορτών και άδειας. Η ενέργεια αυτή εμμέσως πλην σαφώς κινείται και εναντίον της κυβέρνησης που θεσμοθέτησε ένα πάγιο αίτημα των εργαζόμενων σε εταιρίες που υπήχθησαν σε καθεστώς ειδικής διαχείρισης. Ουσιαστικά οι servicers ζητούν να μην περιλαμβάνονται οι υποχρεώσεις προς το προσωπικό στα προαφαιρούμενα του εκπλειστηριάσματος όπως τα υπόλοιπα έξοδα της ειδικής διαχείρισης. Έτσι επιζητούν να εισπράττουν τα χρήματα που αντιστοιχούν σήμερα στους εργαζόμενους για λογαριασμό τους.
Ακόμα μια «επιτυχία» κυβέρνησης και… σοφών λοιμωξιολόγων: Κλείνει 1 στα 5 γυμναστήρια !!!
Τον κώδωνα του κινδύνου για τη βιωσιμότητα των γυμναστηρίων κρούουν οι απεγνωσμένοι εκπρόσωποι του κλάδου, ο οποίος παραμένει σε καθεστώς lockdown από τον Νοέμβριο δίχως να γίνεται κανένας σχεδιασμός για την επαναλειτουργία του…
Γι΄ αυτό έχουν αποθρασυνθεί οι Τράπεζες: «Αγράμματοι» στα χρηματοοικονομικά τρεις στους πέντε Έλληνες εφήβους !!!
Μία από τις σημαντικότερες έρευνες μεγάλης κλίμακας σε ανήλικο πληθυσμό (μαθητές) με θέμα το «χρηματοοικονομικό αλφαβητισμό» διενεργήθηκε από τον ΟΟΣΑ το 2012 (OECD, 2014b) το 2015 (OECD, 2017) και επαναλήφθηκε το 2018 (OECD, 2020). Η έρευνα ήταν μέρος του προγράμματος του ΟΟΣΑ (Οργανισμός για την Οικονομική Συνεργασία και Ανάπτυξη) για τη Διεθνή Αξιολόγηση ΜαθητώνProgramme for International Student Assessment (PISA) και η συμμετοχή των χωρών/οικονομιών ήταν προαιρετική. Επισημαίνεται ότι στην έρευνα εξετάστηκε η πρόσβαση των μαθητών στα χρήματα, η εμπειρία τους σε χρηματοοικονομικά θέματα, ενώ στην ερμηνεία των αποτελεσμάτων έμφαση δόθηκε στο βαθμό που οι ικανότητες και οι δεξιότητες των μαθητών σχετίζονται με τις δημογραφικές, τις κοινωνικές, τις οικονομικές και τις εκπαιδευτικές μεταβλητές που προτείνονται από τη διεθνή βιβλιογραφία (OECD, 2014b, OECD, 2017, OECD, 2020). Σημειώνεται ότι η Ελλάδα παρόλο που συμμετείχε στη βασική έρευνα του διεθνούς προγράμματος αξιολόγησης των δεξιοτήτων και γνώσεων των μαθητών στην κατανόηση κειμένου, στα μαθηματικά και στις φυσικές επιστήμες, δεν συμμετείχε καμία χρονιά στη προαιρετική μέτρηση του χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού που συμπεριλάβαιναν οι έρευνες PISA 2012, PISA 2015 και PISA 2018. Το κενό αυτό καλύπτεται με την έρευνα που διεξήχθη για πρώτη φορά στην Ελλάδα το σχολικό έτος 2015-2016, στα πλαίσια ολοκλήρωσης της διδακτορικής μου διατριβής στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς και με τίτλο «Μέτρηση του Χρηματοοικονομικού Αλφαβητισμού στην Ελλάδα: Κατασκευή Εθνικών Δεικτών Αναφοράς και Προτεινόμενες Δράσεις» (2019).
Η έρευνα είχε ως βασικό στόχο την μέτρηση του χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού των μαθητών της Γ’ τάξης Γυμνασίου στην Ελλάδα.